»Svobodo poučevanja.«
»V tistem trenutku je zame predstavljal neko odprtost, svobodo, občutek, da šola niso samo zidovi in to, kar slišiš v razredu.«
»Problematični so tudi pristopi do poučevanja vsebin s področja digitalizacije, meni Ošljakova, ki je na to temo izvedla intervjuje z otroki.«
»Zombije rada uporabljam v svojih spletnih delavnicah in jih prikažem v najbolj nepričakovanih trenutkih. Nepričakovani dogodki in nepričakovane nagrade namreč sprožijo dopamin in to nam pomaga pri učenju.«
»To zdaj je bolj lagodno, saj ni povezano z izpiti in ocenami. V srednji šoli si v napetosti, medtem ko tukaj vse to odpade, ostane pa tisto prijetno. Usedeš se in se o nečem pogovarjaš.«
»Simulacijski center, kjer bodo lahko študentje vadili klinične veščine na modelih, preden se bodo podali pregledovati paciente v praksi, kar je standard modernega poučevanja medicine.«
»Besedila izbiram glede na strukturo razreda, pozorna sem na motivacijo učencev. Izbiram jih tudi glede na aktualno stanje v svetu in pri nas, ne pa le glede na to, kaj lahko najdem v učnem načrtu.«
»Nimam neke izrazite namere, da bi otrokom trosil poučne nauke. Če v zgodbi sami najdejo kaj poučnega, prav, nočem pa jim pridigati.«
»Otroke na starosti primeren način poučimo tudi o varnostnih pravilih ob vodi in v njej ter o značilnostih vode in tokov v jezerih, rekah in morju.«
»Stvari so že ušle iz rok.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju