»Svobodo poučevanja.«
»V tistem trenutku je zame predstavljal neko odprtost, svobodo, občutek, da šola niso samo zidovi in to, kar slišiš v razredu.«
»Problematični so tudi pristopi do poučevanja vsebin s področja digitalizacije, meni Ošljakova, ki je na to temo izvedla intervjuje z otroki.«
»Zombije rada uporabljam v svojih spletnih delavnicah in jih prikažem v najbolj nepričakovanih trenutkih. Nepričakovani dogodki in nepričakovane nagrade namreč sprožijo dopamin in to nam pomaga pri učenju.«
»To zdaj je bolj lagodno, saj ni povezano z izpiti in ocenami. V srednji šoli si v napetosti, medtem ko tukaj vse to odpade, ostane pa tisto prijetno. Usedeš se in se o nečem pogovarjaš.«
»Besedila izbiram glede na strukturo razreda, pozorna sem na motivacijo učencev. Izbiram jih tudi glede na aktualno stanje v svetu in pri nas, ne pa le glede na to, kaj lahko najdem v učnem načrtu.«
»Nimam neke izrazite namere, da bi otrokom trosil poučne nauke. Če v zgodbi sami najdejo kaj poučnega, prav, nočem pa jim pridigati.«
»Otroke na starosti primeren način poučimo tudi o varnostnih pravilih ob vodi in v njej ter o značilnostih vode in tokov v jezerih, rekah in morju.«
»Stvari so že ušle iz rok.«
»Genialnost Headspacea je to, da so vzeli nekaj tako težkega in raznolikega, kot je poučevanje meditacije in čuječnosti, ter to razdelili na krajše videoposnetke in glasovne posnetke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju